2009. február 1., vasárnap

Osztrák challege

Egész hétvégén ötletvadászaton jártam a neten, de semmivel sem jutottam előbbre. Már két hetem sincs, hogy készitsek valamit a november elején kapott alapanyagokból.
Gyönyörű barna alapon krémszinű havasi gyopáros anyag, egy ugyanakkora ezüst havasi gyopár gomb, öt apró csontutánzat gomb, kb. egy méter vastag barna zsinór, ugyanannyi 1 cm széles krémszinű bársonyszalag, meg még egy darab nyers avatatlan vászon. Mindent föl kell használni.
Gondoltam varrókészletre, mappaboritóra, neszeszerre, táskára, képre, aminek a közepébe a vászonból ovális boutis betétet rakok kinagyitott havasi gyopár mintával.
Semminél nem tudtam megállapodni, de még csak azt sem tudtam eldönteni, legalább beavassam-e az anyagokat meg tűzzem-e öszze alapanyagnak, majdcsak lesz belőle valami alapon, csak tegyek már valami lépést.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése